Naš organizam ovisi o vitaminu D stoga moramo biti bar 30 - ak minuta na suncu.
Naš organizam ovisi o vitaminu D stoga moramo biti bar 30 - ak minuta na suncu.
Također smatraju da se velika količina vitamina A može ispriječiti vitaminu D.
U tekstovima saznajte pregršt informacija o vitaminu D.
Kalbindin D28k je drugi protein koji veže kalcij, a ovisan je o vitaminu D (osim u mozgu), ali i vitaminu A (retinska kiselina).
zahvaljujući magneziju, vitaminu D i boru kalcij se ne odlaže na kriva mjesta
No, prije godinu dana vidio sam zanimljiv članak o vitaminu D i suncu.
Vitamina B1 povećava zadržavanje natrija, B12 povećava apsorpciju željeza i kobalta, te vitamin A povećava iskorištavanje cinka ali se protivi vitaminu D i E.
Kalcij se dobiva prehranom, a ako se ne unosi dovoljno, povlači se iz skeleta, gdje je pohranjen.Kalcij se resorbira iz crijeva, apsorpcija je veća u fazi rasta, manja u kasnijem razdoblju.Apsorpcija kalcija ovisna je i o vitaminu D, a kontroliraju je bubrezi putem reapsorpcije.U tom procesu važan je i parathormon (PTH) koji povećava koštanu resorpciju povlačenjem kalcija iz kosti Nužna je kontinuirana edukacija pučanstva o načinu prehrane, stilu života i tjelesnoj aktivnosti.Kod onih s osteoporozom, treba otkloniti i čimbenike rizika za pad.
Zahvaljujući vitaminu D koji organizam proizvodi pod utjecajem UV zraka, vaš imunitet može biti osnažen, objašnjava dermatologinja Ellen Marmur iz medicinskog centra Mount Sinai i suautorica knjige Simple Skin Beauty.
Radi se o vitaminu D, poznatom i kao " antirahitičnom ", odnosno " vitaminu sunca ", budući da ga koža stvara iz ultraljubičastih zraka.
Također, istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Nutrition slična svojstva pripisuje vitaminu D.
No, preporuku o vitaminu D valja uzeti sa zadrškom, dok ju ne potvrdi sama struka neurologa s kojim se trebaš posavjetovati.
O vitaminu D ovisi prenos fosfora iz krvi do organske komponente u kostima, a utječe i na apsorpciju cinka.
Tvoje znanje o vitaminu D je izvrsno.
Imam djevojčicu od 2 god. i 4 mj... Naravno u velikom sam strahu da ne dobije " svinjsku gripu "... Puno sam se raspitivala, već i " doktorirala " na tom internetu (užas), zvala pedijatre itd.. Naravno naišla sam na puno različitih mišljenja, na kraju sam se od prevelike brige samo pogubila u svemu... No ipak mi je jedna stvar malo više zapela za oko, radi se o vitaminu D.
Skupina vitamina D obuhvaća 7 vitamina, ali kad se govori o vitaminu D u užem smislu misli se na smjesu vitamina D2 (ergokalciferol) i D3 (kolekalciferol).
Liječnik Robert Graham, internist u bolnici Lenox Hill u New Yorku kaže da novija istraživanja otkrivaju još jedan dio zagonetke o vitaminu D: " Ne možemo sa sigurnošću reći je li smanjenja razina vitamina D uzrok debljanja ili posljedica.
Nažalost, na vitaminu D industrija ne može puno zaraditi, a na mastektomiji i rekonstruktivnoj kirurgiji može.
U točki 12 se govori o vitaminu D.
To je razdoblje u kojem dijete i nadalje brzo raste, a majka više ne stvara dovoljno mlijeka za podmirenje njegovih prehrambenih potreba, posebice kada je riječ o bjelančevinama, energiji, željezu, kalciju, vitaminu D i vitaminu B12..
Posljednih godina velika se važnost posvećuje vitaminu D.
No, bez masnoća se ne može živjeti, one su sastavni dio svake stanice, odnosno stanične membrane, sudjeluju u metaboličkim procesima, u stvaranju hormona ima ih u vitaminu D, a iz kolesterola nastaju žučne boje koje se luče u crijevo i sudjeluju u razgradnji masti.
Iako stalno govorimo o vitaminu D, izgleda da taj naziv i nije najsretniji.
Kao nedavne diskusije o vitaminu D
Zato se i smatra kako zdravlje kostiju ovisi o vitaminu D, jer pomaže kalciju da dopre do kostiju, pa bez njega one postaju slabe, savijaju se i lome.
Dosta sam " proučavala " po internetu te naišla na više stranica koje govore o vitaminu D te njegovim svojstvima za pomoć kod nove gripe.
A problem je valjda i što s druge strane previše čačkamo po internetu (mea culpa također) pa nalazimo zbunjujuće informacije. (Tu manje više vi nastradate jer vas gnjavimo i postavljamo nebrojena počesto glupa pitanja.) Recimo, možete naići na oprečne članke kakti stručnjaka o dojenju i vitaminu D.
Zasluge za to pripisuju se vitaminu D, za čiju je proizvodnju neophodna sunčeva svjetlost.
Kod djece hranjene " na bočicu " brigu o vitaminu D vode proizvođači hrane.
Ovaj intervju Majka Adamsa iz The Health Ranger-a objavljuje 15 činjenica o vitaminu D i Sunčevoj svetlosti koje možda niste nikad čuli
Jezikoslovac je web odrednica na kojoj ćemo pokušati u skorije vrijeme objediniti sve varijante i baze koje su trenutno dostupne za hrvatski jezik, kao i što veći broj primjera za iste. Pratite nas i šaljite prijedloge, kako bismo postali centralno mjesto razmjene znanja.
Srdačan pozdrav!
All Rights Reserved © Jezikoslovac.com